Skip to content

Müügi- ja tarnetingimused

Veebipoe Crafts.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kodukäsitöö OÜ (registrikood 10117453), asukohaga Pikk 22, Tallinn, Eesti.

MÜÜGITINGIMUSED JA TARNEINFO

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kodukäsitöö tooteid saab soetada läbi e-poe või külastades Kodukäsitöö kauplusi.

E-poest kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu, arvega või deebetkaardiga.

Kauba eest saab tasuda läbi pangalinkide (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) või kasutades pangakaarti (Visa ja MasterCard).

Pangalinkide ja pangakaardi makseid vahendab ja pakub Maksekeskus AS. Kodukäsitöö OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Kodukäsitöö OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kauba eest tasutakse eurodes (€)

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Eesti siseselt saadetakse Omniva ja SmartPost pakiautomaatidesse. Väljaspoole Eestis saadetakse tellimused lihtpakkidena kliendi tarneaadressile.

Tarne hinnad:

  • Tarne Omniva või SmartPost pakiautomaati: 5 €
  • Tarne Euroopasse: 25 €
  • Tarne mujale: 40 €

Tellides e-poest kaupa vähemalt 100 € eest, on transport tasuta!

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ka saatmisviisi juures.

Esitatud tellimused pannakse posti hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale ostusumma laekumist e-poe arvelduskontole.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul (klienti teavitatakse sellest ja soovi korral kantakse ostusumma kliendi kontole tagasi).

Ostjal on võimalus kaubale ka ise järgi tulla ning sel juhul puuduvad saatmiskulud. Kaubale saab järgi tulla aadressile Pikk 22, Tallinn, ent täpne kauba kättesaamise aeg tuleb varasemalt e-poega kokku leppida.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu:

  • kui ostjaks on juriidiline isik;
  • kui klient on tellinud kauba pakiautomaati, ent pole pakile õigeaegselt järele läinud ning pakk on saadetud tagasi e-poe omanikule (kliendil on võimalik kaup tellida uuesti pakiautomaati tasudes paki tagasisaatmisega ja uuesti saatmisega seotud kulud).

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, milles peavad olema kirjas kliendi nimi, tellimuse number, tellimuse kuupäev ja tagastamise põhjus ning saata see e-posti aadressile info@crafts.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@crafts.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@crafts.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.